גם לך מגיע – סיפוק והגשמה בעבודה!

ביעוץ קצר וממוקד או במרתון אימון תעסוקתי,
אלווה אותך עד להשגת המטרה

נעים מאוד, רחלי הראל – מומחית להכוונת אנשים בתפקידים מגוונים
התמחיתי בהכוונת בכירים השואפים להתקדם בסולמות הקריירה או הרוצים לקדם את הארגונים אותם הם מנהלים. מעל 30 שנים אני יועצת תעסוקתית ומומחית ל-השמות, מעורבת במיזמים בארגונים גלובליים, ציבוריים וממשלתיים במשק הישראלי – בעלי שליחות וחזון הנושקים לעולמות הניהול, הקמעונאות, השווק והמכירות. בתחילת דרכי המקצועית שאבחון, גיוס, מיון, פרישה מיתוג ופנאי.

אני מאמינה שכל אחד יכול להגיע להישגים המקצועיים שלו מתוך הכרת עוצמתו הפנימית ולממש את יכולותיו לפרוש כנפיים בין אם הוא שכיר ובין אם הוא עצמאי. הידע והקשרים שלי מאפשרים לי לייעץ ולהעניק את הכלים הנדרשים ואת תחושת הבטחון ביכולות בכלל ובתחום התעסוקתי בפרט.

אני מאמינה שלכל אדם מגיע תפקיד ראוי בו יוכל לממש עצמו לכדי סיפוק והגשמה. הניסיון הרב שלי מאפשר לי להעניק את הכלים בהתאמה אישית.

החזון שלי: כל אדם מגיע להישגים והמטרות המקצועיים והאישיים שלו.

מעל הכל - אשת סוד!

כאשת מקצוע מנוסה, זכיתי ללוות אנשים בעלי רמה אישית גבוהה ולעבוד עם חברות גדולות וגלובליות במשק הישראלי. הכלה משותפת של כלי ההנהגה מעניקים לי את ההשראה לביצוע ערכי, מקצועי ומדויק.

למאמר ב"כלכליסט" בנושא: "בכירים ומחפשים עבודה?
כך תמצאו את האתגר הבא":

"בעלי תפקידים בכירים לא יכולים פשוט לחפש במודעות דרושים ולשלוח קורות חיים, איך הם בכל זאת יכולים לעבור לשלב הבא בקריירה?"

לקוחות ממליצים

בין לקוחותינו

כל הזכויות שמורות לרחלי הראל סלע