הדס צונץ

הרגע שלך- לעצמך

עיסוי שוודי\עיסוי רפואי

אודות

המקצוע שלי- טיפול בעזרת מגע הוא ללא ספק השליחות שלי.
אני תמיד אוהבת לספר שהמקצוע הזה בחר בי.
נעים מאוד אני הדס צונץ. קיבלתי מתנה והיא היכולת לגעת באנשים.
בעזרת עיסוי נכון ומקצועי, ניתן להקל על כאבים פיזיים, ולעיתים אף על חסמים רגשיים למיניהם.
כידוע גוף ונפש- אחד הוא.
אני מזמינה אותך לעיסוי מקצועי ומדוייק. אם זה להרגע ולעצור ממרוץ החיים, או לעיסוי רפואי עמוק וממוקד.

השירותים המוצעים

ניתן להגיע אלי לקליניקה נעימה ומטופחת או לקבל שירות של עיסוי עד בית הלקוח.
הטיפול יכול להיות יחיד\זוגי או לקבוצות.
צוות המטפלים ומטפלות שלי מקצועי ומוכשר לכלל הטיפולים.

עיסוי שוודי

עיסוי זה, הוא בין הנפוצים ביותר בעולם המערבי ומהווה אפשרות פופולארית מאוד. זוהי הבחירה המושלמת למי שלא עובר טיפולי מגע באופן תדיר או למי שמחפש טיפול מקיף ומפנק שגם מרגיע ומרענן וגם יכול להקל על כאבים שונים. חשוב להבין כי עיסוי שוודי קלאסי אינו עיסוי רקמות עמוק אלא הוא גרסא מעודנת וקלה יותר.

עיסוי רקמות עמוק

עוד שיטת עיסוי פופולארית מאוד, במיוחד בקרב ספורטאים ואנשים אשר מגיעים לטיפול לחוצים ומתוחים מאוד. עיסוי רקמות עמוק הוא חלק מהאסכולה של העיסוי השוודי אלא שהוא גרסא עמוקה, חזקה וממריצה יותר. עיסוי עמוק וחזק זה מיועד להפגת כאבי שרירים, התמקדות הרקמות עמוקות יותר, המרצת הדם וכן הלאה. זוהי טכניקה יעילה מאוד עבור שרירים תפוסים, אזורים נוקשים בגוף ותקיעות אנרגטית מהותית. יש עבודה על נקודות לחץ (טריגר) שבהן המטופל מרגיש כאב. זוהי בחירה מצוינת לבעלי שרירים תפוסים ואזורים כואבים או למי שאוהב עיסויים אגרסיביים יותר.

עיסוי לנשים בהריון

לנשים בהריון מקנה עיסוי רגיש ומותאם יתרונות רבים , במיוחד בתקופה רגישה זו: הוא מסייע בהקלה על כאבי גב, שרירים, רגליים וראש, מה שחשוב במיוחד בתקופה זו. העיסוי ממריץ את זרימת הדם, מסייע בהפחתת הצטברות נוזלים ומקל על בצקות. הוא מסייע בשיפור היציבה ובחלוקה נכונה של עומס המשקל על עמוד השדרה, ואף משפר את מוכנות השרירים לתפקוד מיטבי במהלך הלידה. העיסוי נעשה בשמנים המותרים לשימוש בנשים בהריון, ובשונה מעיסוי רגיל, הוא מתבצע בשכיבה על הגב או על הצד, בתמיכה של כריות.

כוסות רוח

כוסות רוח זוהי טכניקת טיפול בה מניחים כלי כלשהו היוצר ואקום באזור ההנחה וגורם למשיכת דם מכלי הדם הנימיים הנמצאים מתחת לעור באזור עליו מונחת הכוס. הדם מתרכז מתחת לעור ויוצר שטף דם פנימי. פעולה זו גורמת לשיפור זרימת הדם והאנרגיה באזור. טיפול ע"י כוסות רוח עוזר במיוחד במקרים של כאב גב, שרירים מאוד תפוסים, דלקות שונות והתקררויות.

עיסוי בשילוב אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות נעשה באמצעות אבני בזלת המונחות על הגוף. אבני הבזלת מחוממות ומייצרות התעוררות, התחדשות, ניקוי וריפוי המערכת, כתוצאה מהחשיפה המשולבת בין חום לקור. החום והאנרגיה הנפלטים מהאבנים מסייעים לשרירים להרפות, ומסייעים לצ'אקרות, מרכזי האנרגיה בגוף, להיפתח ולזרום. העיסוי משלב בד"כ עיסוי רך באמצעות שמן חם. מסאג אבנים חמות ידוע בתרבויות ברחבי העולם כאמצעי מצוין לריפוי הגוף והשרירים.

עיסוי קצוות

עיסוי קצוות מתמקד בזרועות, כפות הידיים, הרגליים, כפות הרגליים, ראש, צוואר, כתפיים, פנים וקרקפת. העיסוי מרגיע ומשחרר את השרירים ומשרה הרגשת מנוחה על כל הגוף.

רכישת שובר מתנה לעיסוי

לפרטים נוספים ותיאום

דברו איתי